De toekomst. Als er één zekerheid is over “de” toekomst, dan is het wel dat het anders is dan vandaag. Alles verandert, álles & altijd. Zo ook content creëren. Content creation, het kwam en komt uit de VS overwaaien. Maak kennis met de nabij-toekomstige menselijke norm ervan: de Amerikaanse (Las Vegas) Nahla Monroe.
Content Nahla Monroe; geen easy money
Bovenstaande link van dit stukkie brengt je naar de maatwerksectie van haar site. Zeer professionele foto’s, dito video’s en supercommercieel contact van en met haar zijn te koop. Klik “back to home” en je krijgt volledig overzicht van haar social media en ook de interviews die ze heeft gegeven aan bekende VS-media. En dan haar prachtlijf…
Haar supergeorganiseerde en actueel gehouden social mediavloot, haar voortdurende bereidheid om andere media te woord te staan en het onderhouden van haar lichaam met fitness waar ze tien jaar geleden(!) mee is begonnen… Ze zal ongetwijfeld veel verdienen, maar easy money is het niet. Het is een bedrijf om jou “waar” te geven waar je voor betaalt. ZIJ is een bedrijf.
Dus ze is geen Findomme?
Nou… Je kunt haar tippen (het woord tribute gebruikt ze niet), of bellen als je betaalt en ze biedt life (style) coaching aan. Betaald uiteraard. Net zo betrokken en actief als Queen Jazz bijvoorbeeld, om niet zo maar een Fin-/Femdomme te noemen. Haar betaalde accounts zijn we niet ingedoken – dat kan bruin niet trekken – maar op geen enkele toegankelijke plek hebben we middelvingers gezien of gescheld gelezen. Zelfs niet op haar rijkgevulde X-account.
Een “traditionele” Findomme is ze volgens ons niet. Wel geeft ze een (post)moderne draai aan het fenomeen. Vraag ons hoe Findom in het derde decennium van de 21ste eeuw eruit zal zien, en we wijzen naar deze mevrouw Monroe.
Niche-creators
Wie deze ontwikkeling doortrekt, kan niet anders dan tot de conclusie komen dat de grote 18/21plus-content creatieven van vandaag naar de zijlijn worden gedrukt door Godinnen als Nahla Monroe. Of zijlijnen, met iedere niche een eigen marge. Niches waar we onlangs over schreven omdat twee ervan even in de Achterhoek tezamen kwamen.
Femdom Classique
Veel meer dan dit artikel zullen wij naar verwachting niet over Mevrouw Monroe publiceren. Uiteindelijk blijven wij een Femdomblogje. Maar wel een medium die ontwikkelingen van naastgelegen sectoren in de gaten houdt. Als was het alleen al om de eenvoudige reden om bij te houden waar zoekende, hunkerende, (onervaren sub)mannen ook nog terecht kunnen. En, niet te vergeten, waardoor ze worden verwend. In Nahla’s geval de enorme professionaliteit van contact en beeldproducties. (Een dingetje waar we overigens jaren geleden al melding van maakte met de “oer”-Monroemevrouw.)
Oorlog AI vs Nahla en de haren
Dit verwennen heeft dus invloed op de verwachtingen die jullie als klant-zijnde hebben van aanbieders in “onze” niches. En dan hebben we het nog niet eens over de AI/kunstmatige intelligentie en de invloed daar weer van op onze wereldjes. Godinnen als Nahla Monroe gaan de strijd aan met AI. Maar geen nood dat de niches die wij tot voor kort kenden zullen ondersneeuwen. Daar zorgt Klapjes wel voor. Plezier!