Mocht je opeens behoefte krijgen om te geilen op lingerie, dan klik je gewoon op onze webshop. Makkelijker kunnen we het niet maken.Veel van onze lezers zijn onderdanige mannen van 45 jaar en ouder. In de tijd dat we nog echte jochies waren, keken we reikhalzend uit naar de komst van de nieuwe Wehkamp of Otto die zo’n eenmaal in de drie maanden uitkwamen. Voor de jongeren onder ons: dat waren papieren, bijbeldikke catalogi van thuiswinkel- ook wel postorderbedrijven. Mocht je het nog niet weten: dat waren winkels met het assortiment van V&D, maar dan op papier, zodat je de spullen die erin stonden per post, per slakkenpost welteverstaan, kon bestellen. Ben je nog jonger en weet je niet wat “een V&D” is, dan mag je eigenlijk hier niet zijn. Maar zeg maar een Action met duurdere bullen.
Geilen op lingerie, toen…
Waarom jochies als wij die dikke boekwerken van de mat gristen vóórdat Moeder door had dat ze in huis waren, was voor de lingerieafdeling. Mooi ondergoed dat werd gedragen door nog mooiere vrouwen, om te kwijlen gewoon. Toen we iets ouder waren begrepen wij de “massagestaaf” die veelbetekenend tegen de wang van een verder onherkenbare vrouw was gedrukt. Maar het begon met lingerie. We kunnen er nu met enige romantiek over schrijven, maar destijds was het een verschrikking. Dat wachten, het verlangen en nadat je al dat moois tot je had genomen, de teleurstelling. Want je kon er verder niets mee. Het verlangen werd er zeker niet door geblust, integendeel, en we konden er niets mee.
… en nu
Nu is dat wel even anders. Je gaat gewoon naar Klapjes, zoekt de banner van onze webshop die we samen met Onderdanigeman.nl bestieren, klikkerdeklik en hoppa! Maar het mooiste komt nog: je kan die spulletjes ook bestellen voor je vrouw of Meesteres. Weg teleurstelling, want er gebeurt wat mee! En waarschijnlijk ook in samenwerking met jou, de gulle gevert…
En denk niet dat wij geen digitale bijbeldikke collectie hebben. Onze shop is een kloon van die van Easy Toys (greater joys), dan weet je dat als je voortaan hun radio- of tv-reclame hoort. Oh ja, wat zij minder in beeld brengen en wij veel, dat zijn de producten in de digitale uitverkoop. Op elk moment dat je kijkt zijn dat minstens 200 tot 250 verschillende items. Dat je dat ook maar ff weet. Plezier!